CURS EN LÍNIA AMB AULA VIRTUAL TEMARI ESPECÍFIC EDUCACIÓ SOCIAL, SUBGRUP A2, AJUNTAMENT DE BARCELONA (Acció 10 Grup 1)
Abr 1, 2025
Aula Virtual



Inscripció

Imatge curs

Informació del curs

Has pensat mai a ser funcionari/ària de l’administració pública? Amb aquest curs et donem les eines necessàries per a superar la prova del temari específic del procés selectiu per a l’accés a la categoria de Tècnic/a Mitjà/na en EDUCACIÓ SOCIAL, subgrup A2 de l’Ajuntament de Barcelona.

Vols una formació  de qualitat específicament dissenyada per a preparar la teva oposició?  Apunta’t!

 

AULA VIRTUAL. Nova metodologia de formació en línia que et permetrà seguir des de qualsevol lloc la classe i realitzar preguntes a l’instant. Com si estiguessis en una aula en temps real!  Aquestes classes quedaran gravades per a poder visualitzar-les. 
CAMPUS VIRTUAL. Inclou l’accés al campus virtual de Formar-te, adaptat per a qualsevol dispositiu. Allí trobaràs tots els materials del curs, podràs preguntar a les formadores i formadors, i podràs gaudir de l’assessorament d’un tutor personal.
Temari (47 Temes) Aprovat per Acord de la Comissió de Govern de 3-10-2024. DOGC Núm. 9269 – 16.10.2024
Disposaràs d’un test individual per tema, tests transversals per grups de temes i un test simulacre d’examen. Practicaràs amb més de 550 preguntes test!

 

IMPORTANT!

Per  poder accedir a les classes presencials és imprescindible activar la webcam i mantenir-la activada al llarg de tota la sessió

Si no disposes de webcam podràs seguir el curs igualment, però no podràs assistir a les classes en directe.

 

Apunta’t ja i no et quedis sense plaça!

 

Amb la col·laboració: Certificació ISO 9001
 
Afilia’t clicant aquí!
Metodologia(click aquí)

Els alumnes disposaran de forma pautada els temes del temari desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors. Amb cada tema l’alumne/a disposarà d’un test amb quatre respostes, una única resposta correcta i amb la seva justificació de manera que pugui conèixer la raó de la solució indicada.

A més, durant el curs s’habilitaran tests transversals i un cop completada l’explicació del temari un simulacre d’examen.

El curs comptarà amb un tutor que serà el referent de contacte dels alumnes amb els professors mitjançant el correu electrònic que es facilitarà i que es posarà en contacte amb l’alumnat després de l’inici del curs. Aquesta figura fa tasques de suport metodològic i control de qualitat.

Preus(click aquí)
  1 Pagament 2 Pagaments 3 Pagaments
  Total 1r Pagament 2n Pagament Total 1r Pagament 2n Pagament 3er Pagament Total
Afiliat/da – Ex-Alumne** 650€ 350€ 320€ 670€ 250€ 240€ 200€ 690€
Nou Afiliat/da 750€ 450€ 320€ 770€ 350€ 300€ 140€ 790€
Preu General 875€ 500€ 395€ 895€ 350€ 350€ 215€ 915€

 

* Tarifa Ex-Alumne per alumnes que han cursat un curs de preparació d’oposicions en els últims tres anys.

Primer pagament abans d’iniciar el curs
2n pagament un mes després de l’inici del curs
3r pagament dos mesos després de l’inici del curs

 

Per a pagaments en quotes mensuals contacta amb nosaltres: 93 606 10 32

Temari(click aquí)
  1. Llei 12/2007 d’11 d’octubre, de serveis socials de Catalunya.
  2. Decret 142/2010, d’11 d’octubre, pel qual s’aprova la Cartera de Serveis Socials 2010-2011.
  3. Llei 39/2006 de 14 de desembre, de promoció de l’autonomia personal i d’atenció a persones en situació de dependència.
  4. Ley Orgánica 8/2021, de 4 de junio, de protección integral a la infancia y la adolescencia frente a la violencia.
  5. Llei 14/2010 de 27 de maig, dels drets i les oportunitats en la infància i adolescència. Normativa de desplegament.
  6. Llei 17/2020, del 22 de desembre, de modificació de la Llei 5/2008, del dret de les dones a eradicar la violència masclista. (DOGC núm 8303, de 24/12/2020)
  7. Llei 17/2015 de 21 de juliol d’igualtat efectiva de dones i homes.
  8. Llei 11/2014, de 10 d’octubre, per a garantir els drets LGBTI i per eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia.
  9. Prestació d’atenció social a les persones amb discapacitat (PUA)
  10. Decret 261/2003, de 21 d’octubre, pel qual es regulen els serveis d’atenció precoç. Decret 45/2014, d’1 d’abril, de modificació del Decret 261/2003, de 21 d’octubre, pel qual es regulen els serveis d’atenció precoç.
  11. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals: objecte, àmbit d’aplicació i definicions. Política en matèria de prevenció de riscos per protegir la seguretat i la salut en el treball. Drets i obligacions. Consulta i participació del personal.
  12. La Convenció de Nacions unides dels Drets de les Persones amb Discapacitat, de 13 de desembre de 2006. Decret 209/2023, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Codi d’accessibilitat de Catalunya: Accessibilitat als serveis públics, Actes i esdeveniments públics, targetes d’aparcament per a persones amb discapacitat, Consell per a la Promoció de l’Accessibilitat
  1. DECRET LLEI 19/2021, de 31 d’agost, pel qual s’adapta el Codi civil de Catalunya a la reforma del procediment de modificació judicial de la capacitat.
  2. Guia per a l’elaboració de l’estudi i la valoració del risc d’infants i adolescents en els serveis bàsics d’atenció social.
  3. Pla d’Infància 2021-2030. Reptes i actuacions per millorar les vides i drets de la infància i l’adolescència a Barcelona.
  4. Decret 2/2010 de 21 de desembre, el compromís socioeducatiu ( COSE)
  5. De l’equip docent a l’equip educatiu. L’educador/a social als centres educatius.
  6. Pla d’adolescència i joventut 2023-2030
  7. II Pla de salut mental 2023-2030
  8. Pla Barcelona interculturalitat 2021-2030.
  9. El Model de Serveis Socials Bàsics. Circuit d’atenció social dels Centres de serveis socials de l’Ajuntament de Barcelona.
  10. L’Institut de Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona. Serveis
  11. CUESB, Centre d’Urgències i Emergències Socials. Departament urgències i emergències socials IMSS (Institut municipal de serveis socials)
  12. El marc municipal per a l’acció comunitària. Cap a una política pública d’acció comunitària. Marc conceptual, estratègic i operatiu.
  13. L’acció Comunitària als Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona.
  14. Decret 63/2022 de 5 d’abril. Els drets i deures dels infants i dels adolescents i del prodediment i les mesures de protecció a la infància a l l’adolescència.
  15. Estratègia d’inclusió i reducció de les desigualtats socials de Barcelona 2017-2027. Les xarxes d’acció de l’acord ciutadà. Les 12 fites.
  16. El Pla i l’Estratègia Barcelona per a l’Accessibilitat Universal 2018-2026. Informe de balanç de la Mesura de Govern per l’elaboració del Pla d’accessibilitat universal de Barcelona, 2018-2026.
  17. Guia d’integració laboral de les persones amb discapacitat.
  18. Els processos tècnics en la fase d’estudi dels equips d’atenció a la infància i a l’adolescència.
  19. Funcions de l’educador/a social a l’ EAIA. L’Educador/a a l’ EAIA: fase d’estudi.
  20. Indicadors, factors de risc i factors de protecció per la valoració de les situacions de desprotecció dels infants i adolescents.
  21. Pla de lluita contra el sensellarisme de Barcelona 2016-2020 . Serveis i recursos municipals.
  22. Recuperació de les dones en situació de violència masclista de parella.
  23. Servei d’atenció a immigrants, emigrats i refugiats SAIER.
  24. Estratègia municipal contra la soledat 2020-2030.
  25. El treball en xarxa amb el sistema escolar: protocol d’actuació per situacions de maltractament infantil i adolescents detectat en l’àmbit escolar del CEB.
  26. L´atenció individual i familiar en el marc dels Serveis Socials Bàsics.
  27. Bases del Model d’Atenció Grupal en els Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona.
  28. El treball conjunt entre els serveis socials bàsics i els serveis especialitzats de l’Ajuntament de Barcelona.
  29. Ètica i deontologia professional en la professió de l’educador social. Principis deontològics.
  30. L’ atenció de casos amb metodologia de treball en xarxa.
  31. El treball en xarxa amb el sistema escolar: comissions socials, circuits i tractament de l’absentisme.
  32. El rol de l’educador social a IMSS. L’acompanyament socioeducatiu en els serveis socials bàsics.
  33. Llei 27/2001 de 31 de desembre de Justícia juvenil
  34. Els centres oberts de la ciutat de Barcelona i espais familiars.

47. L’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat: Missió, Valors, òrgans de govern i participació, serveis, xarxes i projectes.

Condicions generals(click aquí)
  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs i, en els cursos en línia o semipresencials, podran plantejar els dubtes als formadors. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els formadors i formadores respondran a les consultes. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes, igual que les de Setmana Santa i el mes d’agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per a accedir al curs, s’assignarà a cada alumne/a una clau d’accés personal i intransferible, i és obligació de l’alumne/a custodiar-la amb diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés al campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul·lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne/a.
  3. El preu del curs dona dret a la docència dels professors i professores a través de la plataforma, a l’accés al campus virtual, als TEMES DEL TEMARI desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors, als tests dels temes, als tests transversals i al test general. El pagament es pot realitzar en efectiu, amb targeta de crèdit o per transferència bancària.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs truqueu al 93 606 10 32. La prioritat de plaça serà per ordre de pagament, no per ordre d’inscripció.
  5. Si un alumne no compleix amb el termini de pagament establert s’aplicarà un recàrrec del 20% de l’import a pagar. Si en el termini de 7 dies posteriors a la data límit de pagament no es realitza l’abonament de l’import, s’anul·larà la inscripció al curs. Si volgués reincorporar-se més endavant, haurà d’abonar la matrícula del curs i no podrà disposar d’avantatges en pagaments i descomptes futurs com antic alumne.
  6. Si per qualsevol motiu l’alumne vol donar-se de baixa del curs, ho haurà de comunicar 10 dies abans de la finalització del mes. No es retornaran els pagaments realitzats amb anterioritat al dia de la baixa. Si es tracta d’una baixa per motius de salut o deures civils inexcusables, amb previ avís i amb el justificant original, es retornarà l’import corresponent a la part del curs no realitzada.
  7. La plaça del curs només quedarà reservada quan es materialitzi el pagament de la primera quota.
  8. Els alumnes en situació d’atur sense prestació o amb una prestació inferior al SMI contactar amb el centre per tal de disposar d’unes condicions de pagaments que s’adaptin a les seves necessitats, prèvia acreditació de la seva situació.
  9. Per formalitzar la inscripció cal emplenar el formulari de la pàgina web del curs i acceptar les condicions de la LOPDPGDD i drets d’imatge, realitzar el pagament i esperar el correu electrònic de confirmació de plaça que enviarà el centre.
  10. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93 606 10 32 en horari de dilluns a dijous, de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres, de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà com més aviat millor.
  11. En cas que el curs se suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’import a retornar serà la resta de l’import abonat menys el càlcul de la part proporcional del curs realitzat.
  12. El centre es reserva el dret de suspensió del curs per motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat i conseqüent devolució econòmica de la part restant del curs.
  13. Tot el material didàctic del curs està protegit pel dret de propietat intel·lectual i es facilita als i les alumnes de forma individual i personalitzada i només pot ser utilitzat per a l’estudi personal. Està prohibit fotocopiar-los, escanejar-los o reproduir-los total o parcialment per qualsevol mitjà de reproducció o difusió inclosos els mitjans informàtics. Qualsevol ús o modificació del material o del contingut per a qualsevol altre fi que no sigui l’ús per l’estudi personal de l’alumne o alumna serà considerat una violació de les lleis del “copyright” que protegeixen els drets d’autor.