CURS EN LÍNIA AMB AULA VIRTUAL PER PREPARAR LA PROVA D’OFIMÀTICA DEL PROCÉS SELECTIU PER L’ACCÉS A LA CATEGORIA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA, SUBGRUP C2, DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA (ACCIÓ 11 GRUP 1)
May 1, 2025
Març 2025 fins al 31 de juliol (accés al campus del curs fins a la data de la prova)
Aula Virtual



Inscripció

Imatge curs

Estat del procés selectiu:
Convocatòria 2024:
– Previsió data de la prova: Febrer 2026
Convocatòria 2025:
– Previsió publicació: Juny 2025
– Previsió data de la prova: Febrer 2026

 

Informació del curs

Amb aquest curs et formem amb els coneixements necessaris per superar la prova d’ofimàtica d’aquest procés selectiu.

Què incorpora aquesta preparació?

 

AULA VIRTUAL. Metodologia de formació en línia que et permetrà seguir des de qualsevol lloc la classe i realitzar preguntes a l’instant. Com si estiguessis en una aula en temps real!
CAMPUS VIRTUAL. Inclou l’accés al campus virtual de Formar-te, adaptat per a qualsevol dispositiu. Allí trobaràs tots els materials del curs i podràs preguntar a les formadores i formadors.
Apunts dels temes de Word i Excel del temari de la convocatòria aprovat per Acord de la Comissió de Govern de 3-10-2024 (DOGC Núm. 9269 – 16.10.2024) adaptats per Formar-te així com materials realitzats per l’equip docent per preparar aquesta prova.
Disposaràs de més de 350 preguntes tipus tests específiques per preparar la prova.

IMPORTANT!

Per poder accedir a les classes és imprescindible activar la webcam i mantenir-la activada al llar de tota la sessió!!

Si no disposes de webcam podràs seguir el curs igualment, però no podràs assistir a les classes en directe

 

Apunta’t ja i no et quedis sense plaça!

 

Amb la col·laboració: Certificació ISO 9001
 
Afilia’t clicant aquí!

 

Metodologia(click aquí)

Els alumnes disposaran de forma pautada els temes del temari desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors. Amb cada tema l’alumne/a disposarà d’un test amb quatre respostes, una única resposta correcta i amb la seva justificació de manera que pugui conèixer la raó de la solució indicada.

A més, durant el curs s’habilitaran tests transversals i un cop completada l’explicació del temari un simulacre d’examen.

El curs comptarà amb un tutor que serà el referent de contacte dels alumnes amb els professors mitjançant el correu electrònic que es facilitarà i que es posarà en contacte amb l’alumnat després de l’inici del curs. Aquesta figura fa tasques de suport metodològic i control de qualitat.

Preus(click aquí)
  1 Pagament 2 Pagaments***
Total 1r pagament 2n pagament Total
Afiliat/da – Col·legiat/da* 190€ 120€ 90€ 210€
Nou Afiliat/da – Ex-Alumne** 235€ 150€ 105€ 255€
Preu General 360€ 220€ 160€ 380€

***Primer pagament abans d’iniciar el curs
Segon pagment un mes després d’iniciar el curs

** Tarifa Antic-Alumne per alumnes que han cursat un curs de preparació d’oposicions en els últims tres anys.
* Col·legiats/des del COPC

Temari(click aquí)
  • Word Microsoft Office: Treball amb documents, millora i revisió. Formats de text i de pàgina . Notes, numeració i vinyetes. Tabulacions. Estils i temes. Revisió ortogràfics.
  • Word Microsoft Office: Taules. Imatges. Elements gràfics. Formularis. Plantilles . Impressió de documents.
  • Excel Microsoft Office: Creació i edició de fulls de càlcul. Aplicació de formats a les dades. Operacions amb full de càlcul. Introducció de dades. Aplicació formats i formats avançats.
  • Excel Microsoft Office: Funcions. Gràfics. Plantilles. Bases de dades. Taules dinàmiques. Protecció de dades. Impressió
Condicions generals(click aquí)
  1. La plataforma online és el lloc a través del qual els alumnes tindran accés als materials i la documentació del curs i, en els cursos en línia o semipresencials, podran plantejar els dubtes als formadors. Els alumnes tindran accés a la plataforma les 24 hores dels set dies de la setmana i els formadors i formadores respondran a les consultes. Les festivitats de Nadal seran inhàbils per a la realització de consultes, igual que les de Setmana Santa i el mes d’agost, així com els dissabtes i diumenges.
  2. Per a accedir al curs, s’assignarà a cada alumne/a una clau d’accés personal i intransferible, i és obligació de l’alumne/a custodiar-la amb diligència. L’ús fraudulent de les claus d’accés al campus així com l’incompliment de les normes d’ús dels fòrums portarà aparellada l’anul·lació de la matrícula i la baixa del curs, amb la pèrdua de les quantitats lliurades per l’alumne/a.
  3. El preu del curs dona dret a la docència dels professors i professores a través de la plataforma, a l’accés al campus virtual, als TEMES DEL TEMARI desenvolupats per Formar-te conjuntament amb els nostres formadors, als tests dels temes, als tests transversals i al test general. El pagament es pot realitzar en efectiu, amb targeta de crèdit o per transferència bancària.
  4. Per a inscripcions posteriors a la data d’inici del curs truqueu al 93 606 10 32. La prioritat de plaça serà per ordre de pagament, no per ordre d’inscripció.
  5. Si un alumne no compleix amb el termini de pagament establert s’aplicarà un recàrrec del 20% de l’import a pagar. Si en el termini de 7 dies posteriors a la data límit de pagament no es realitza l’abonament de l’import, s’anul·larà la inscripció al curs. Si volgués reincorporar-se més endavant, haurà d’abonar la matrícula del curs i no podrà disposar d’avantatges en pagaments i descomptes futurs com antic alumne.
  6. Si per qualsevol motiu l’alumne vol donar-se de baixa del curs, ho haurà de comunicar 10 dies abans de la finalització del mes. No es retornaran els pagaments realitzats amb anterioritat al dia de la baixa. Si es tracta d’una baixa per motius de salut o deures civils inexcusables, amb previ avís i amb el justificant original, es retornarà l’import corresponent a la part del curs no realitzada.
  7. La plaça del curs només quedarà reservada quan es materialitzi el pagament de la primera quota.
  8. Els alumnes en situació d’atur sense prestació o amb una prestació inferior al SMI contactar amb el centre per tal de disposar d’unes condicions de pagaments que s’adaptin a les seves necessitats, prèvia acreditació de la seva situació.
  9. Per formalitzar la inscripció cal emplenar el formulari de la pàgina web del curs i acceptar les condicions de la LOPDPGDD i drets d’imatge, realitzar el pagament i esperar el correu electrònic de confirmació de plaça que enviarà el centre.
  10. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, podeu contactar amb el centre de formació mitjançant el telèfon 93 606 10 32 en horari de dilluns a dijous, de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h i divendres, de 09.00 a 14.00 h. També podeu enviar qualsevol consulta a: formarte@formar-te.es i es respondrà com més aviat millor.
  11. En cas que el curs se suspengui per motius extraordinaris aliens a la nostra voluntat, l’import a retornar serà la resta de l’import abonat menys el càlcul de la part proporcional del curs realitzat.
  12. El centre es reserva el dret de suspensió del curs per motius justificables, previ avís de 48 hores d’anterioritat i conseqüent devolució econòmica de la part restant del curs.
  13. Tot el material didàctic del curs està protegit pel dret de propietat intel·lectual i es facilita als i les alumnes de forma individual i personalitzada i només pot ser utilitzat per a l’estudi personal. Està prohibit fotocopiar-los, escanejar-los o reproduir-los total o parcialment per qualsevol mitjà de reproducció o difusió inclosos els mitjans informàtics. Qualsevol ús o modificació del material o del contingut per a qualsevol altre fi que no sigui l’ús per l’estudi personal de l’alumne o alumna serà considerat una violació de les lleis del “copyright” que protegeixen els drets d’autor.