CONDICIONS GENERALS

CURS DE PREPARACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU DEL COS SUPERIOR D’ADMINISTRACIÓ GENERAL

(PART GENERAL + PART ESPECÍFICA ÀMBIT GENERAL)

  1. La formació es realitzarà en modalitat presencial (22 sessions/grup) amb suport de plataforma online amb temari:

    • Grup 5: en horari de dimecres, de 16:00 a 20:00 hores del dia 22 de novembre de 2017 fins al dia 9 de maig de 2018
    • Grup 3: en horari de dissabtes, de 09:00 a 16:00 hores del dia 16 de setembre de 2017 fins al dia 17 de març de 2018


  2. La plataforma online, es el lloc on es penjaran els temaris de forma pautada i d'altra documentació que els formadors creguin oportuna. També servirà de mitjà de comunicació per als formadors per poder indicar pautes de cara a les classes presencials.
  3. Les quotes donen dret a la docència dels professors, l’ús de les aules i el material docent cedit durant les classes. El pagament de les quotes es realitzarà mitjançant pagament en efectiu, amb targeta de crèdit o per transferència bancària. Els pagaments es realitzaran de la següent forma:

  4. 3 Pagaments Pagament Mensual
    (inicial + 6 pagaments mensuals)
    Afiliats 240€ + 200€ + 140€ 115€ + 85€ mensuals
    Nous Afiliats i Antics Alumnes 320€ + 250€ + 190€ 140€ + 110€ mensuals
    No Afiliats 380€ + 300€ + 220€ 170€ + 130€ mensuals

    *Els preus inclouen el següent material:

    Dates de pagament:


  5. Si un alumne no compleix amb el termini establert de pagament no tindrà dret a continuar participant d’aquesta acció formativa.

  6. A aquests efectes, si per qualsevol motiu l’alumne vol donar-se de baixa del curs ho haurà de comunicar 10 dies abans de la finalització del mes. No es retornaran els pagaments realitzats amb anterioritat al dia de la baixa. Per reincorporar-se al curs, es tindrà d’abonar un quota de reactivació de l’import corresponent al primer pagament indicat sens perjudici d’abonament de la mensualitat corresponent a cada mes. Si la baixa es superior a 2 mesos, per tenir accés al temari online tindrà d'abonar el primer pagament indicat + el 50% de totes les mensualitats pendents.

  7. La plaça del curs només quedarà reservada quant es materialitzi el pagament de la primera quota corresponent.

  8. En el cas que per raons imputables al centre de formació s’hagi de suspendre una classe, aquesta es recuperarà el dia que més ràpidament ens sigui possible. Cal tenir en compte que si un dia de classe coincideix amb un dia festiu, aquest dia no serà recuperable.

  9. Per fer la inscripció al curs s’ha d’emplenar la fitxa d’inscripció corresponent, signar-a i realitzar el pagament abans del dia indicat. Es pot enviar la fitxa escanejada mitjançant correu electrònic i pagament per transferència bancària a:
  10. formarte@formar-te.es
    CC: 0081-0344-35-0001178618
    IBAN: ES04 0081 0344 3500 0117 8618

    Recordar d’enviar junt amb una fotocòpia del DNI per ambdues cares i una fotocòpia de l’últim rebut d’afiliació (si es el cas).

  11. Per a qualsevol consulta sobre el funcionament del curs, us podeu adreçar al centre de formació mitjançant el telèfon 93 481 55 81 en horari de dilluns a dijous de 09:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 hores i divendres de 09:00 a 14:00 hores. En períodes vocacionals qualsevol consulta la podeu enviar a formarte@formar-te.es i es respondrà el més aviat possible.

  12. L’empresa es reserva el dret de suspensió del curs degut a motius justificable, previ avís amb 10 dies d’anterioritat i conseqüent devolució econòmica de la part restant del curs.

  13. Tot el/els material/s que composen el curs presencial són propietat intel·lectual dels professors pel que són posats a la disposició de l’alumne de forma individual i personalitzada i només poden ser utilitzats per aquest per al seu estudi personal, sense que pugui cedir-los a altres alumnes ni a tercers, estant prohibit fotocopiar-los, escanejar-los o reproduir-los total o parcialment per qualsevol altre mitjà de reproducció o difusió inclosos els mitjans informàtics. Qualsevol ús o modificació parcial o total del material o del contingut per a qualsevol altre fi que no sigui l’ús per a estudi personal de l’alumne serà considerat una violació de les lleis internacionals del “copyright” que protegeixen els drets d’autor
La gestió administrativa del curs, pel que fa al sistema d’inscripcions i pagament, correspon a FORMAR-TE (Sant Pere Més Alt, 61 – Barcelona)

DOCUMENTS A APORTAR

1. Fotocòpia DNI/NIE (per ambdues cares)

2. Afiliats: últim rebut de pagament
(obligatori per obtenir el benefici d’afiliat)

LLEI DE PROTECCIÓ DE DADES (LOPD)
En compliment del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD), de 13 de desembre, l’informa que les seves dades personals incorporades en aquest formulari, seran incloses en un fitxer creat sota la nostra responsabilitat, amb la finalitat de comunicar-nos amb vostè per a portar a terme el manteniment i control del curs, així com per a enviar-li informació comercial sobre els nostres serveis, a través de correu electrònic, postal o fax. En tot cas, tindrà dret a accedir a la informació recopilada en aquest fitxer, rectificar-la de ser errònia o cancel•lar-la així com oposar-se al seu tractament dirigint-se al centre de formació situat al C/Sant Pere Mes Alt 61-63, baixos 08003 de barcelona o bé enviant un correu ordinari a aquesta direcció explicant el motiu.